Online flexplanning

 

AYSIST – AYTON  is het planningssysteem dat wij gebruiken om personeelsaanvragen te beheersen én de inzetbaarheid en beschikbaarheid van zorgprofessionals te managen.

Samenwerken

Via het online AYSIST – AYTON portaal werken wij samen met onze opdrachtgevers en zorgprofessionals. Managers, teamleiders en planners kunnen als het ware over onze schouder meekijken. Zij volgen de actuele status van de planning en kunnen aanvragen uitzetten, bewerken of terugtrekken. Uitzendkrachten daarentegen kunnen online hun beschikbaarheid invullen en interesse tonen in openstaande diensten.

Direct inloggen

Heeft u bij WerktijdZorg een personeelsaanvraag gedaan en beschikt u over een account?

U kunt direct inloggen: Login bij het Werkgeverportaal

Let op: spoedaanvragen buiten kantooruren worden alleen telefonisch in behandeling genomen: 0513-760033

Ben jij werkzaam voor WerktijdZorg en beschik je al over je inloggegevens?

Hier kun je direct inloggen: Login bij het Medewerkerportaal

Werk jij liever met het medewerkersportaal via de Aysist app (Aysist Mobile)? Vraag je contactpersoon bij WerktijdZorg naar meer informatie.

Om toegang te kunnen krijgen tot dit systeem dient uw pc te beschikken over Java.  Heeft u inloggegevens maar kunt u niet inloggen? Neem voor een toelichting of voor uw inloggegevens contact op met uw intercedent.

Als zorgorganisatie kunt u tevens uw eigen flexpool in AYSIST – AYTON onderbrengen. Samen met onze leverancier bieden wij een integrale oplossing voor zowel uw interne als externe flexschil.  Op deze website vindt u alle informatie over deze roostersoftware met capaciteitsplanning, roosterplanning en flexplanning.

Kandidatenbank

Klik op onderstaande button voor een greep uit onze beschikbare kandidaten!

Scholingsprogramma 2021

Klik op het logo voor het actuele scholingsaanbod.