Categorie: Kandidatenbank

Persoonsgegevens
Voorletter: G.
Functie: Kwaliteitsmedewerker
Functie niveau: Starter
Beschikbaar: In overleg
Woonachtig in gemeente: Sneek



Profiel
Gedreven, kwaliteitsgericht en een no-nonsense mentaliteit; deze eigenschappen kenmerken mij in mijn werk. Daarbij ben ik oprecht betrokken en beschik ik over een flinke dosis humor en zelfreflectie. Ik stel graag de vraag waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt, wat het oorspronkelijke doel is en of dit wel tot het beste resultaat leidt. Hierbij denk ik graag buiten de bestaande kaders en vind ik het van belang om ook te kijken naar de vraag achter de vraag.

Opleidingen
2015 Post-hbo Kwaliteits- en Procesmanagement
Hanzehogeschool Diploma behaald
2011 – 2014 Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH)
Stenden hogeschool Diploma behaald
2010 Maatschappelijke zorg niveau 4
ROC Friese Poort Diploma behaald

Cursussen
- Interne autitor
- Oplossingsgericht werken
- Sociaal competentie model
- Radar methode Reageer met controle fysieke beheersing

Relevante werkervaring
Okt 2017 - okt 2018 Werkervaringsplaats bij Team Kwaliteit binnen een zorgorganisatie.
Aandachtsgebieden van team Kwaliteit waren o.a. beheren, onderhouden en optimaliseren van het kwaliteitsmanagementsysteem, optimaliseren van processen, tevredenheidsonderzoek, interne en externe audits, managementrapportage, kwaliteitskader en doorontwikkelen software.
◾Lid procesteams
In kader van het project ‘Samen verder met kwaliteit en veiligheid’ Alliade breed het optimaliseren en beschrijven van processen
◾Interne auditor
Systematisch en onafhankelijk onderzoeken of hetgeen is beschreven overeenkomt met de praktijk, signaleren van risico’s, rapporteren van de bevindingen.
◾Lid Commissie Melding Incidenten Cliënten (MIC)
Het bewaken van de uitvoering en het doen van voorstellen inzake het incidentenbeleid Reik en het bevorderen van preventie van incidenten en calamiteiten.
Vanaf 2010 - 2017 werkzaam geweest als (persoonlijk) begeleider/pedagogisch medewerker.

jul 2011 – dec 2017 Werkzaam geweest binnen zorgorganisatie:
Vanaf januari 2017 het verrichten van werkzaamheden op het gebied van kwaliteit en beleid en administratieve werkzaamheden.
Tot januari 2017 als begeleider C/pedagogisch medewerker: begeleiden, ondersteunen en observeren van cliënten met een verstandelijke beperking en bijkomende problematiek, die vastgelopen zijn in hun omgeving en/of waarbij sprake is van handelingsverlegenheid bij opvoeders of begeleiders. Opstellen en evalueren ondersteuningsplan, aanvragen meerzorg, aandachtsfunctionaris medicatie, coördinerende taken.


Interesse in een (vrijblijvend) kennismakingsgesprek met deze kandidaat? Neem gerust contact met ons op: 0513-760033 of mail info@werktijdzorg.nl

Terug naar overzicht